اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی .

اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی

آشنایی با ماشین ظرفشویی دوو DDW-G1411 (بخش دوم)

ماشینی برای شستن ظرف ها

بسیاری از افراد در میانه استفاده از ظرفشویی ها، تمایل دارند که با برنامه های متنوعی کار کنند و این به نوعی، کار آنها را در رابطه با میزان چرب بودن و یا مقدار ظرف ها، راحت می سازد. ماشین ظرفشویی دوو DDW-G1411 در این زمینه توانسته تا بحال پاسخگوی نیازهای کاربران باشد و اگرچه تعداد برنامه هایش به نسبت برخی از دستگاه های دیگر ظرفشویی مانند dw60h6050fs سامسونگ کمتر است، اما 6 تابع مهم و مورد نیاز کاربران را در خودش جای داده است. روی کنترل پنل، اولین دکمه سمت راست این ظرفشویی،  مربوط به خاموش و روشن کردن دستگاه یعنی power می باشد اما پس از آن، دکمه تنظیم تابع تاخیر (delay) قرار گرفته است که اجازه می دهد تا با مدت زمانی که برای آن تعیین می کنید، شروع کار ظرفشویی را به تاخیر بیندازید؛ به بیانی دیگر قابلیت تعیین زمان دقیق شروع شستشو به صورت خودکار. شستشوی سریع از دیگر توابع مورد استفاده در این ظرفشویی است تا دیگر مجبور نباشید ساعت ها منتظر تمام شدن کار دستگاه باشید و در کمترین زمان بتوانید ظرف هایی تمیز و بدون لکه داشته باشید. ماشین ظرفشویی 1411 دوو پس از هر بار شستشو، ظروف را به روش متراکمی خشک می کند. توصیه می شود پس از اتمام کار ظرفشویی و پیش از خارج کردن ظروف، چند دقیقه درب آن را جهت تخلیه بخار موجود، باز بگذارید. آخرین موردی که جا دارد به آن اشاره کنیم قفل درب می باشد که با یک نشانگر روی صفحه نمایش، نشان داده شده است و برای فعال کردن این قفل، می توانید دکمه مربوطه روی کنترل پنل را به مدت چند ثانیه فشار دهید تا امنیت دستگاه برقرار شود.

سایر قابلیت ها و امکانات

ماشین ظرفشویی های 14 نفره به نسبت ظرفیت های پایین تر، مصرف کمتری دارند و این نیز به دلیل برخورداری از برنامه های متعدد است. با توجه به مقایسه هایی که انجام شده، میزان آب مصرفی در هر بار شستشوی 144 تکه ظرف با دست 85 لیتر آب و مقدار قابل توجهی مواد شوینده است، اما جالب است بدانید همین مقدار در شستشوی ظروف با ماشین ظرفشویی 16 لیتر کاهش داده می شود و به 69 لیتر خواهد رسید؛ از طرفی دیگر صرفه جویی در مواد و مایع شوینده نیز روشی به صرفه است. ماشین ظرفشویی که ما در حال بررسی آن هستیم میزان 14 لیتر آب مصرفی در هر چرخه دارد و برچسب انرژی آن نیز A+ می باشد. جالبتر از همه میزان نویز این دستگاه حین شستشو است که تنها 52 دسی بل تعریف شده که اگر چه این در مقایسه با ظرفشویی سامسونگ 6050 که 49 دسی بل نویز دارد، به میزان 3 دسی بل بیشتر است اما یک نقطه شروع امیدوار کننده برای کاربران دوو DDW-G1411 است.


برچسب: ماشین ظرفشویی، ماشین ظرفشویی دوو، ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو، ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-G1411، قیمت ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-G1411، ماشین ظرفشویی مبله دوو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۰:۴۵ توسط:آتریسا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)