اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی .

اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی

8 فروشگاه برتر جهت خرید داکت اسپلیت سامسونگ سایت تاسیسات دات کام در ایران

قیمت داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ بسته به نوع، سری ساخت، ظرفیت و انرژی مصرفی قیمتی متفاوت دارد. همانطور که در اینجا گفته شد، داکت اسپلیت سامسونگ در دو نوع اینورتر و معمولی تولید می شود، قیمت مدل اینورتر به دلیل متغیر بودن دور موتور، از نوع معمولی بالاتر است.

میزان ظرفیت داکت اسپلیت بر قیمت آن تأثیر می گذارد و هرچه ظرفیت آن بیشتر باشد، قیمت داکت اسپلیت نیز بالاتر می رود. داکت اسپلیت سامسونگ از نظر قیمت در گروه داکت اسپلیت LG قرار دارد اما قیمت آن از قیمت داکت اسپلیت ایرانی بالاتر است.

ویژگی های داکت اسپلیت سامسونگ

30 درصد حجم کمتر

یکی از ترس هایی که اکثر کاربران سایت با آن روبرو هستند، بهم ریختگی و اندازه سیستم های داکت اسپلیت است. سامسونگ به دلیل مشتری مداری عالی که دارد این مشکل را برطرف کرده است. داکت اسپلیت سامسونگ مدل NS100SDXEA 36000 نسل جدیدی از این دستگاه های سامسونگ است که 30٪ حجم آن از همه مارک های دیگر کمتر است. به طوری که حجم دستگاه خود تنها 330 * 998 * 940 میلی متر است. ابعاد پنل 650 * 360 * 1200 میلی متر و وزن آنها به ترتیب 81 و 51 کیلوگرم است.

تنظیم فشار هوای هوشمند

یکی از ویژگی های جدید نصب شده بر روی داکت اسپلیت سامسونگ، تنظیم هوشمندانه فشار هوا است. یک دکمه در کنترل دستگاه وجود دارد که این تنظیمات را فعال می کند. با فعال کردن این تنظیمات، دستگاه هوای ورودی را با توجه به اندازه محیط محاسبه می کند. همچنین کیت اینورتر در این حالت 70٪ برق کمتری نسبت به حالت های دیگر مصرف می کند. با این حالت سیستم داکت اسپلیت از نظر تولید صدا و مصرف برق و همچنین میزان تهویه در بهترین حالت است.

تیغه آیرودینامیک

داکت اسپلیت 36000 سامسونگ مدل NS100SDXEA با پیشرفته ترین فناوری ها تولید می شود تا کمترین مصرف انرژی و حداکثر بازده را داشته باشد. یکی از این ویژگی ها تیغه ای است که هوا از آن عبور می کند. این تیغه بسیار آیرودینامیکی تنظیم شده است تا جریان هوا را افزایش دهد و صدای بسیار کمتری تولید کند. برای انجام این کار، میکرو مبدل های جمع و جور و کارآمد در داخل دستگاه نصب می شوند. این سیستم به قدری کارآمد است که گروه مصرف انرژی این داکت اسپلیت +++A است.

کمپرسور تواین روتاری

نسل جدید کمپرسورهای مارک هیتاچی، یعنی کمپرسورهای دوتایی روتاری، بر روی داکت اسپلیت سامسونگ نصب شده است. این کمپرسور بسیار ساکت و کم مصرف تر از مدل قبلی است. این کمپرسورها به همراه کیت اینورتر سرمای بیشتری ایجاد می کنند و مصرف کمتری دارند.

 

منبع:

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/samsung-duct-split/


برچسب: داکت اسپلیت سامسونگ، لیست قیمت داکت اسپلیت سامسونگ، خرید داکت اسپلیت سامسونگ، کاتالوگ داکت اسپلیت سامسونگ، فروش داکت اسپلیت سامسونگ، انواع داکت اسپلیت سامسونگ، مشخصات فنی داکت اسپلیت سامسونگ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۶:۱۸ توسط:آتریسا موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)