اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی .

اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی

امکانات ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 (بخش اول)

طراحی بسیار شیک و مدرن

این روزها همه ما دنبال خرید وسایلی هستیم که علاوه بر داشتن کیفیت، ظاهری زیبا و مدرن داشته باشند. ما بیش از پیش به دنبال طراحی و دکوراسیون های زیبا و متفاوت برای منزل و یا محیط کارمان هستیم. اگر چیدمان و دکور آشپزخانه یتان برایتان مهم است ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 می تواند یک انتخاب بسیار ایده آل و مناسب برای شما باشد. این ماشین ظرفشویی دارای طراحی بسیار شیک و مدرن بوده و رنگ نقره ای آن به تمامی رنگ های طراحی آشپزخانه شما می آید. در ساخت بدنه و تمامی قطعات داخلی و بیرونی دستگاه ظرافتی مثال زدنی به کار رفته است که بدون شک در نگاه اول شما متوجه آن خواهید شد.

ابعاد و وزن استاندارد

ماشین های ظرفشویی به دو صورت رومیزی و مبله طراحی و ساخته می شوند. انواع رومیزی آن ها کوچک تر و سبک تر بوده و طبیعتا ظرفیت ظروف کمتری دارند، اما مدل های مبله بزرگتر بوده و دارای ظرفیت ظروف بیشتری می باشند. اما در هر دو گروه ماشین ظرفشویی باید ابعاد و وزن مناسبی داشته و خیلی بزرگ یا کوچک نباشد. ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 یک ماشین مبله به حساب آمده و دارای وزن و سایزی بسیار مناسب است. وزن این ماشین ۴۰ کیلوگرم بوده و ابعاد آن ۶۰۰ میلی متر پهنا، ۵۹۸ میلی متر عمق و ۸۴۰ میلی متر ارتفاع می باشد. اندازه استاندارد این دستگاه به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را در محل مخصوص ماشین های ظرفشویی قرار دهید.

6 برنامه شست و شو

شما در صورتی که ظروف خود را به صورت دستی بشویید، برای تمامی ظروف از یک میزان درجه حرارت و یا یک مقدار شوینده استفاده نمی کنید. زمان شست و شوی نیز برای ظرف های بسیار چرب و دیگر ظرف ها متفاوت است. همین تغییرات را می توانید برای شست و شوی ظروف با ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 نیز در نظر بگیرید. در این ماشین ظرفشویی ۶ برنامه شست و شوی متنوع در نظر گرفته شده است که می توانید بر حسب میزان چربی و تعداد ظروف از آنها استفاده کنید. برای مثال یکی از برنامه های شست و شو در ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 برنامه شست و شوی سریع است. در صورتی که برای انجام کارهای خود عجله دارید می توانید با استفاده از این برنامه به راحتی، به صورت کاملا تمیز و در نصف زمان معمولی ظروف خود را بشویید.


برچسب: ماشین ظرفشویی، خرید ماشین ظرفشویی، ماشین ظرفشویی دوو، ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411، قیمت ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411، ماشین ظرفشویی مبله دوو، ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو، ویژگی های ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۳:۰۷ توسط:آتریسا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)