اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی .

اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی

کولرگازی ۱۲۰۰۰ اجنرال اینورتر کم مصرف

اسپلیت و کولرگازی دیواری اینورتر، با صرفه جویی در مصرف انرژی، دمای اتاق را طوری تنظیم می کند که زیر 10 درجه سانتیگراد نباشد، بنابراین می توانید مطمئن باشید که در هنگام خالی اتاق خیلی سرد نمی شود. تهویه مطبوع اجنرال چندین دهه است که در کشور وجود دارد. ما به دلیل راندمان و ماندگاری بالا، در بین مصرف کنندگان سیستم تهویه مطبوع به بهترین و مشهورترین برند تبدیل شده ایم.

نوع گاز مصرفی کولر گازی اجنرال

تهویه مطبوع 12000 اجنرال کم مصرف دارای برد اینورتر برقی است و به عنوان کم مصرفترین تهویه هوا شناخته می شود و از گاز مبرد R410A استفاده می کند. همچنین دارای فیلترهای یونیزه کننده و عصاره سیب است. این فیلترها از اکسیداسیون استفاده می کنند و تأثیر یون های تولید شده توسط سرامیک با ذرات بسیار ریز را کاهش می دهند. از طریق تجزیه شدید بوهای جذب شده، عملیات بو زدایی انجام می گیرد. تخم غیر قابل مشاهده قارچ و جانوران ریزمضر، توسط الکتریسیته ساکن جذب فیلتر شده و به وسیله عنصر اسید فنیک گرفته شده ازسیب، از رشد بیشتر آنها جلوگیری کرده و در نتیجه این ذرات غیر فعال می گردند. از دیگر ویژگی های آن می توان به شستشوی پانل، زمان تمیز کردن فیلتر، تعویض خودکار و تنظیم خودکار جریان هوا اشاره کرد.

کولر گازی اجنرال در آزمایشگاه فوجیتسو جنرال ژاپن آزمایش می شود تا از بهترین عملکرد در سخت ترین شرایط کار برای این محصول اطمینان حاصل شود. همچنین عامل مهم دیگر در سیستم های تهویه مطبوع، مصرف انرژی آنهاست که می توانید با استفاده از برچسب انرژی (A +++) کارایی دستگاه را با توجه به میزان مصرف انرژی تعیین کنید.

طراحی کولر گازی اجنرال

تهویه مطبوع دیواری اینورتر اجنرال با طراحی کوچک، چرخش خودکار پره های نوسان بالا و پایین، سر و صدای کم و عملکرد قوی در ظرفیت های 12000 BTU مناسب برای فضاهایی تا 30 متر مربع (ارتفاع سقف 2.7 متر) در مدل های سرد و گرم به بازار عرضه می شوند. تهویه مطبوع اسپلیت گرم و سرد 12000 برای تهویه اتاق ها و سالن ها با مساحت 10 تا 20 متر مربع مناسب است.

منبع:

https://wisgoon.com/pin/29828909/

 

 


برچسب: کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال دی سی اینورتر، قیمت کولر گازی اجنرال 12000، ۱۲۰۰۰ اجنرال، خرید کولرگازی 12000 اجنرال،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۲:۰۵ توسط:آتریسا موضوع: کولر گازی نظرات (0)