اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی .

اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی

مشخصات فنی تلویزیون 4K اسمارت هایسنس مدل 55U7A

نمایشگر با یک میلیارد رنگ طبیعی

تلویزیون هایسنس مدل 55U7A دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌های طبیعی و واقعی است. این تلویزیون توسط ویژگی Ultra Color، تجربه مشاهده میلیون‌ها رنگ را فراهم می‌کند و نمایش محتوا را به سطح جدیدی می‌رساند.

زاویه دید متفاوت در 55U7A

برخلاف سایر تلویزیون‌های قدیمی که بیننده را مجبور به نشستن در یک نقطه برای مشاهده صفحه نمایشگر می‌کنند، در تلویزیون هایسنس مدل U7A، رنگ استثنایی و کنتراست عالی چنان تصویر فوق العاده ای را به نمایش می‌گذارد که می‌توان از هر زاویه‌ای تصاویر را با بهترین کیفیت مشاهده نموده و از دیدن آن لذت ببرید.

نرخ تازه سازی سریع صفحه

نمایشگر تلویزیون هایسنس مدل 55U7A دارای نرخ تازه سازی سریع صفحه (Refresh Rite) است. هر چه نرخ تازه سازی صفحه بیشتر باشد، تصاویر و محتوا به صورت روان‌تر و با درجه تاری کمتر دیده خواهند شد. این ویژگی بی نظیر، به خصوص در هنگام نمایش فیلم‌های اکشن و مسابقات ورزشی که دارای صحنه‌های سریع هستند، بسیار کارآمد خواهد بود و لذت فوق العاده ای به بیننده القا خواهند کرد.

استاندارد تصویر HDR

هایسنس 55U7A مجهز به استاندراد HDR (مخفف High dynamic range) است. این استاندارد جهانی با ایجاد محدوده دینامیکی گسترده، باعث ارتقای سطح کیفی محتوا می‌شود. HDR با به نمایش گذاشتن جزئیات تیره‌ترین و روشن‌ترین صحنه‌های محتوا، تصاویری چشم نواز و زیبا در اختیار بیننده قرار می‌دهد.

امکانات هوشمند تلویزیون هایسنس مدل 55U7A

از آنجا که تلویزیون هایسنس مدل 55U7A مجهز به سیستم عامل هوشمند است، امکانات گسترده‌ای در اختیار کاربرانش قرار داده است. این تلویزیون با برخورداری از فناوری وای فای و پورت ورودی اینترنت (LAN) دسترسی شما را به دنیای بی نهایت وب، میسر می‌کند. هایسنس برای افزایش سرعت جستجو، از مرورگر اپرا بهره برده است. از دیگر امکانات تلویزیون به صورت اختصار، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- قابلیت ضبط فیلم

- ماشین زمان

- حالت هتل

- تایمر خواب و خاموش/روشن

- تصویر آینه

- گیرنده دیجیتال

- نتفلیکس

- یوتیوب

- شومکس (Show Max)

- و …

صدای سینمایی فوق العاده

تلویزیون هایسنس مدل 55U7A دارای دو عدد اسپیکر با توان خروجی مجموع 20 وات است. کیفیت بی نظیر این اسپیکرها، شما را از خرید مجزای سیستم‌های صوتی بی‌نیاز می‌کند. بلندگوهای هایسنس U7A مجهز به فناوری دالبی دیجیتال (Dolby Digital) هستند. این فناوری باعث تولید صدای فراگیر و سینمایی می‌شود و لذت شنیداری را چند برابر می‌کند.

جمع بندی

تلویزیون‌های یولد هایسنس با کیفیت‌ترین تلویزیون‌های این شرکت هستند. تلویزیون 55 اینچ U7A با کیفیت تصویر فورکی در دسته ULED قرار دارد که توجه اکثریت خریداران تلویزیون را به خود جلب کرده است. اگر قصد خرید تلویزیون با کیفیت بالا را دارید و نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید پس این مدل دقیقاً همان چیزیست که به دنبال آن هستید. قیمت تلویزیون U7A هایسنس به نسبت بقیه برندها بسیار مناسب و کیفیت آن بسیار راضی کننده است. از خرید 55U7A هرگز پشیمان نخواهید شد.


برچسب: تلویزیون 4K اسمارت 55 اینچ هایسنس مدل 55U7A، خرید تلویزیون یولد 55 اینچ، قیمت تلویزیون 55 اینچ هایسنس، تلویزیون 55 اینچ فورکی هایسنس، تلویزیون 55 اینچ هایسنس، قیمت 55U7A،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۷:۲۸ توسط:آتریسا موضوع: تلویزیون نظرات (0)