اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی .

اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی

امکانات ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 (بخش دوم)

دو سبد مجزا و جا دار

همانطور که می دانید شما برای شست و شوی ظروف در ماشین های ظرفشویی آنها را در سبدهای مخصوص ماشین قرار می دهید. این سبدها باید اندازه مناسبی داشته و برای ظروف مختلف جای مشخصی داشته باشند. قرار گرفتن ظروف در جای مشخص به صورت منظم و دقیق هم از شکستگی ظروف حین شست و شو جلوگیری می کند و هم آنکه باعث می شود هر ظرف به شکل دقیق و مناسبی شسته شود. ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 دارای ۲ سبد مجزا و بسیار جادار است که می توانید ظروف مختلف کثیف را داخل آنها چیده و ماشین را روشن کنید. محل قرارگیری مشخص ظروف به شما این امکان را می دهد که از سالم ماندن و شست و شوی کامل آنها خیالتان آسوده شود. همچنین سبدهای ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 را می توانید به راحتی تغییر ارتفاع داده و برای قرار دادن ظروف بزرگ نیز از ماشین استفاده کنید. در واقع با استفاده از این ماشین ظرفشویی می توانید حتی بزرگ ترین قابلمه های کثیف را نیز بشویید و از شست و شوی دستی آنها خودتان را آسوده کنید.

مصرف آب و برق بسیار کم

برق و آب دو عامل اصلی و اولیه برای کار ماشین های ظرفشویی هستند. در صورتی که ماشین ظرفشویی آب و برق زیادی را مصرف کند شما در پایان هر سال باید هزینه زیادی برای آنها پرداخت کنید. در این صورت استفاده روزانه از ماشین نمی تواند یک انتخاب مناسب و قابل قبول باشد. ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 یکی از کم مصرفترین ماشین های ظرفشویی موجود در بازار است. با وجود آنکه ظرفیت این ماشین ظرفشویی چهارده نفره بوده و انتظار می رود مصرف انرژی آن بالا باشد، اما این دستگاه در هر چرخه شست و شو تنها ۱۱ لیتر آب مصرف می کند. از طرف دیگر این ماشین ظرفشویی دارای رده انرژی A است. این رده به شما تضمین می کند، برق مصرفی دستگاه بسیار کم بوده و حتی در صورت استفاده روزانه دستگاه نیازی به پرداخت هزینه های بالای برق نخواهید داشت.

کنترل پنل و صفحه نمایش

از دیگر ویژگی های ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 داشتن صفحه نمایش و پنل کنترلی در بالای دستگاه است. این پنل دارای دکمه هایی است که کاملا مشخص بوده و به راحتی می توانید با استفاده از آن ها عملکرد برنامه را تعیین و کنترل کنید. همچنین در قسمت بالایی ماشین ظرفشویی دوو یک صفحه نمایش به کار رفته است که در هر مرحله از شست و شو می توانید اطلاعات لازم مانند زمان باقی مانده از شست و شو را مشاهده کنید.


برچسب: ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411، قیمت ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411، ماشین ظرفشویی مبله دوو، ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو، ویژگی های ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411، مشخصات ماشین ظرفشویی دوو مدل 1411، دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۱:۴۲ توسط:آتریسا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)