اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی .

اطلاعات تخصصی صنعت لوازم برقی و خانگی

معرفی ماشین ظرفشویی مبله بوش مدل SN26M290EU

طراحی و شکل ظاهری

ماشین ظرفشویی بوش مدل SN26M290EU دارای طراحی زیبا و ساده می باشد. این محصول در دو رنگ سفید و نقره ای به طور مجزا عرضه بازار شده است. داخل ظرفشویی 3 سبد با قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف و کاسه ها قرار دارد. همچنین یک کشوی مخصوص قاشق و چنگال و… در پایینی ترین طبقه موجود می باشد.

سیستم Aqua Sensor

ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SN26M290EU دارای یک تکنولوژی جدید به نام Aqua Sensor می باشد. این تکنولوژی با اندازه گیری میزان کثیفی ظروف در ابتدای شست و شو، تعیین می کند که چه مقدار آب برای این کار لازم است. شیوه کار این سیستم بدین صورت است ظروف را در مرحله اول آبکشی کرده و سپس کثیفی موجود در آب را اندازه گیری می کند. به این ترتیب تصمیم می گیرد که آب را دور بریزد یا اینکه از آن برای مرحله بعدی نیز استفاده کند. این کار برای تمامی مراحل شست و شو انجام می گیرد. به این ترتیب، در مصرف آب تا 20٪ صرفه جویی شده و در هر بار شست و شو فقط 6 لیتر آب مصرف می شود.

شست و شو متناسب با ظروف

ماشین ظرفشویی بوش مدل SN26M290EU همچنین دارای یک تکنولوژی است که براساس میزان کثیفی و نوع ظروف، مدت زمان شست و شو، دما و میزان آب مورد نیاز را مشخص کند. به این ترتیب ظروفی تمیز و بهداشتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در نتیجه، در زمان، انرژی و مصرف آب به طور فوق العاده ای صرفه جویی می شود. همچنین ظروف، به میزان بیشتری پاکیزه و تمیز خواهند شد.

فناوری Load Sensor

این تکنولوژی از جدیدترین تکنولوژی های به کار برده شده در ظرفشویی هاست. این سنسور در ابتدای شست و شو با اندازه گیری وزن ظروف، میزان آب لازم برای شست و شویی مناسب را تعیین می کند. هر چه وزن ظروف سنگین تر باشد، آب مصرفی بیشتر می باشد و برعکس.

Aqua Stop

این فناوری در صورت هر گونه نشتی در هر جای ظرفشویی، فورا آب را قطع کرده و از ادامه نشتی آب جلوگیری می کند.

دارای قابلیت Extra Dry

از دیگر ویژگی های قابل توجه ماشین ظرفشویی بوش مدل SN26M290EU می توان به فناوری Extra Dry اشاره کرد. این فناوری با گرمای مناسب و در اندازه، تمام ظروف را به طور کامل خشک کرده و هیچ رطوبتی را بر روی ظروف باقی نمی گذارد. این قابلیت از ظروف شیشه ای به خوبی محافظت کرده و به آن ها آسیبی نمی رساند.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به ”سبدهای انعطاف پذیر” و “روشنایی داخل با لامپ LED” اشاره کرد. با توجه به حداقل مصرف انرژی و آب، تولید صدای کم و همچنین دیگر قابلیت های ذکر شده، این محصول بهترین انتخاب برای شماست.


برچسب: ماشین ظرفشویی بوش مدل SN26M290EU، ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش، ماشین ظرفشویی مبله بوش، قیمت ظرفشویی بوش مدل SN26M290EU، ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره مدل SN26M290EU، دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بوش مدل SN26M290EU،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۰:۰۰ توسط:آتریسا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)